- 19 Jun 2009, 16:23
#187035
En se vsede na kolo, poravna ventilček pravokotno na cesto, drugi označi na asfalt mesto pri ventilčku, nato se prvi premakne s kolesom za en obrat, da se ventilček zopet poravna na asfalt, se označi v drugo, izmeri razdaljo in jo vpiše v števec. Seveda napumpaš gume tako, kot jih je treba, npr. za gorca na 3,5 bare.
Taka stvar ti čisto točno kaže. Če narediš npr. odsek 10 km s pravilno napumpanimi gumami, in ti na števcu pokaže 10,1 km, bi to prej pripisal vijuganju po cesti, kot napačnemu rezultatu.
Bolj točen rezultat rekrativec niti ne rabi, niti verjetno ne more dobiti.
Taka stvar ti čisto točno kaže. Če narediš npr. odsek 10 km s pravilno napumpanimi gumami, in ti na števcu pokaže 10,1 km, bi to prej pripisal vijuganju po cesti, kot napačnemu rezultatu.
Bolj točen rezultat rekrativec niti ne rabi, niti verjetno ne more dobiti.