Prostor za debato o teku, tekačih, željah, upih, občutkih, vzpodbudi, nasvetih, ... karkoli vam pade na pamet ob in o teku - povejte, vprašajte, razpišite se ...
 ajdica
#248067
Načeloma ne delam reklame za stvari, ki jih uporabljam in sem zadovoljna z njimi, ampak tokratno izkušnjo pa morem napisati na forum, mogoče bo komu, ki se ravno odloča za nakup novega "tekaškega prijatelja" olajašalo razmišljanje :)
Imam Garmin Forerunner 305, ki je pred dnevi kar naenkrat nehal delati, ni se ga dalo več prižgat, čeprav baterija ni bila prazna, ni več reagiral na nič, niti povezavo z računalnikom...skratka, "crknu" je :( ker ni bil več v garanciji, sem poklicala na servis in povedala kako in kaj in da naj mi javijo kolko bi popravilo stalo, da bi vidim, če se mi ga sploh splača popravljat ali rajši kupim novega.
Po dveh dneh so mi poslali popravljenega garmina, zraven pa še nov nastavek za polnjenje, brezplačno.
Ker imam z servisi teh naprav, vse od gsm pa do računalnika grozno slabe izkušnje (pa ponavadi še v garancijskem roku) me je to njihovo dejanje grozno presenetilo in spravilo v dobro voljo.
Takšen odnos servisa, zastopnika, ko vidiš, da je nekdo še pripravljen narediti nekaj prijaznega za svoje uporabnike in da ni problemov, je gotovo vreden hvale in pa vsaj iz moje strani gotovo tudi razlog, zakaj še naprej uporabljati njihove napravice! :laola
Uporabniški avatar
 Dari1
#248075
Jaz sem enkrat imel teževe z ant agentom in so mi preko telefona izredno prijazno pomagali ter rešili problem. Drugič pa se mi je poškodoval ključek, so mi dali novega - brezplačno brez problema - garancijski rok 2 leti. Obakrat sem bil (glede na izkušnje z ostalimi proizvajalci sorodnih naprav) res prijetno presenečen. Tudi jaz nikoli ne maram delati reklame, a na tem mestu vseeno moram napisati:" Bravo Garmin Slovenija."
 RAJZL
#248165
Halo
Na tem mestu bi tudi sam dodal mojo izkušnjo. Pred novim letom sem sam sebe "presenetil"
z novim FR310XT-HR. Seveda sem napravo takoj "nafilal" in jo tudi uporabil. Naslednji dan sem izbral na uri slovenske menije in takrat se je zgodilo. Ničesar se več ni dalo prebrati, ni se dalo razbrati v katerem meniju se nahajaš. Dva dni sem se tako mučil, ter se spraševal, kaj mi je bilo sploh treba take ure. Tretji dan sem se vdal in poklical na servis, kjer mi je prijazen gospod (verjetno vajen vsega hudega) takoj pojasnil, da moram programsko opremo ure nadgraditi z novo verzijo in ne bo problema s Slovenščino. Ponudil je tudi pomoč ob morebitnih problemih, oziroma v najslabšem primeru ponudil, da to stori on sam, če uro dostavim ali pošljem. Uro sem nato pošlihtal sam, pa vendar mislim, da so dober nasvet, prijaznost in uslužnost v takem primeru neprecenljivi.

LP Zlatko
Uporabniški avatar
 mojchka
#248216
No, ker ljudje vedno nekaj grajamo in kritiziramo, se rade volje pridružim pohvalam na račun Garmin servisa.
Med zimskimi počitnicami smo kupili navigacijsko napravo in šli vandrat po Italiji. Drugi dan uporabe pa se zadeva ni in ni zagnala. Telefonirala sem na servis in najprej mi je pomagala neka gospodična, nato pa me je vezala v servis in nek zelo potrpežljiv in prijazen gospod mi je s svojimi nasveti pomagal, da sem zadevo usposobila. Smo bili vsi zelo veseli.. :laola
 Kaja2737
#248478
Pohvale za Garmin tudi iz moje strani! Slabi dve leti nazaj sem v Hervisu kupila Garmina FR 50. Mesec pred iztekom garancije je ura čisto crknila in sem jo nesla nazaj v Hervis, od koder so jo poslali na Garmin. Čez nekaj dni so me klicali iz Garmina, imeli so nekaj vprašanj, ni se jim zdelo najbolj verjetno, da so šraufki sami popadali ven iz ure, itd. Nazadnje so mi rekli, da bodo uri samo zamenjali baterijo (čeprav sem jim povedala, da se sprazni v max. dveh tednih). Sem bila kar malo razočarana nad tem odzivom, saj sem do sedaj slišala same pohvale na račun Garminovega servisa. No, naslednji dan so me pa klicali iz Hervisa, da me čaka nova ura :D zgleda so po telefonskem pogovoru sami ugotovili, da res ni problem samo v bateriji in mi poslali novo uro 8) Dobila sem celo Garmina FR 60, saj 50-ke ne delajo več :clap:
Uporabniški avatar
 roky1
#248513
V eni drugi temi sem že pohvalil sevis za Garmin v Šenčurju. Crknila sta mi dva garmina fr 305, oba so mi brez kakeršnega koli vprašanja zamenjali ob prvem prihodu v servis. S tem, da ti staro opremo razen ure pustijo in dodajo novo!
Res odnos do stranke tak kot je treba!

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA