področje za sporočila o ugodnih nakupih
tekaške (in druge) opreme, o popustih, akcijah, ...

Moderator: jkarmen

#302772
amar nat napisal/-a:Tri tedne nazaj sem si prvič kupila superge prek spleta iz tujine, natančneje iz Nemčije... 21run.com
Skupaj s poštnino so bile 120eur, pri nas so 169,99eur!! Tudi v trgovino mi ni bilo treba.

Se mi zdi, da nas tukaj skubejo po dolgem in počež. In glede na cene in širšo ponudbo izdelkov, ki jih ponujajo tuje trgovine, naj naši trgovci ne pričakujejo, da bomo kupovali v naših trgovinah.
Žal. So pa vendarle take razmere, da gledamo, da čim ceneje pridemo do želenih stvari.


Res je , skubijo nas, pa še smejijo se nam zraven..no zdej se jim tut mi nazaj :laola :D
#302920
Ima kdo kodo za popust na Wigglu?
Verjetno jo dobiš po nakupu in velja omejeno obdobje?

Sprašujem zato, ker sem pred časom že nekaj kupovala pri njih, pa se ne spomnim, ali sem dobila kodo ali ne.
#303056
Asparagus napisal/-a:Ima kdo kodo za popust na Wigglu?
Verjetno jo dobiš po nakupu in velja omejeno obdobje?

Sprašujem zato, ker sem pred časom že nekaj kupovala pri njih, pa se ne spomnim, ali sem dobila kodo ali ne.


Wiggle ima različne kode popustov. Ena vrsta je za zvestobo glede na vrednost nakupov v prejšnjem letu (popust 5% zlata, 12%platinum).

Potem pa ima občasno še kake akcije, ko obračuna popust glede na vrednost nakupa (ponavadi 10%)?
#303195
Kakšne so izkušnje glede 21run.com? Namreč, nimajo paypal in če roba ne pride ali je drugačna, kot si mislil/naročil, kam lahko reklamiraš? Naročil sem dva para superg...cena 186 eur, sedaj bi moral izvesti predplačilo preko sepa, pa se ...ker gre za precejšen znesek...še malo obotavljam.
#303330
Ne vem, kako imajo z vračilom robe.

Sama sem imela srečo, da sem si izbrala čisto pravo številko superg - brez da bi jih prej probala... Sem pa tudi prepričana, da bi jih za tak denar tukaj z lahkoto prodala. Tako, da se res nisem obremenjevala s tem.
lp
#303334
spitzpark napisal/-a:Kakšne so izkušnje glede 21run.com? Namreč, nimajo paypal in če roba ne pride ali je drugačna, kot si mislil/naročil, kam lahko reklamiraš? Naročil sem dva para superg...cena 186 eur, sedaj bi moral izvesti predplačilo preko sepa, pa se ...ker gre za precejšen znesek...še malo obotavljam.

urchased goods in accordance with the procedure defined below: The consumer may cancel the contract within 14 days without stating a reason, either in written form (e.g. letter, fax or e-mail) or by returning the goods. Returns shall incur no costs. Create a free DHL returns label from your customer account and hand in your shipment at a DHL outlet. The 14-day period commences no earlier than the date on which the cancellation instruction is received in writing, but not before the date when the goods are received by the consumer. The day which determines the start of the 14-day period – i.e. the day on which the cancellation instruction is received in writing or the goods are received by the consumer – shall not itself be counted as part of this period. To comply with this time limit for cancellation, consumers should send the cancellation instruction or dispatch the goods promptly. Cancellation instructions should be sent to: L&S Lauf- & Sport Shop GmbH Saarburger Ring 19-21 D-68229 Mannheim Contact: Rainer Beisel Alternatively, use our contact form. In the event of an effective cancellation, each party must return the benefits received and restore any benefits claimed (e.g. interest). If the consumer cannot restore the benefit received, either in whole or in part, or can only restore it in deteriorated condition, they may have to provide compensation for its value. Deterioration caused by normal intended use shall be disregarded. In the event that the consumer cannot restore the benefit received, either in whole or in part, or can only restore it in deteriorated condition, the obligation to provide compensation shall not apply if the deterioration of the surrendered goods can be attributed exclusively to inspection of the goods, such as the customer could reasonably have conducted in a store. Items that can be sent as parcels should be returned by post; items that cannot be sent as parcels will be collected from the consumer’s address. The consumer must bear the return costs if the goods delivered correspond to the goods ordered and the price of the returned items does not exceed €40 or, if the price exceeds this value, if the consumer had not paid the full amount or an agreed partial amount at the time of cancellation. In all other cases, returns are free of charge to the consumer.
#303420
mojchka napisal/-a:
spitzpark napisal/-a:Kakšne so izkušnje glede 21run.com? Namreč, nimajo paypal in če roba ne pride ali je drugačna, kot si mislil/naročil, kam lahko reklamiraš? Naročil sem dva para superg...cena 186 eur, sedaj bi moral izvesti predplačilo preko sepa, pa se ...ker gre za precejšen znesek...še malo obotavljam.

quote]

Nabavil pred dnevi dva para asics in plačal s kartico, dobil v treh dneh z brezplačnim UPS, brez pripomb, profesionalno.
#306032
spitzpark napisal/-a:Kakšne so izkušnje glede 21run.com? Namreč, nimajo paypal in če roba ne pride ali je drugačna, kot si mislil/naročil, kam lahko reklamiraš? Naročil sem dva para superg...cena 186 eur, sedaj bi moral izvesti predplačilo preko sepa, pa se ...ker gre za precejšen znesek...še malo obotavljam.


Naročil že kar nekaj robe. Vedno brez problemov. Naročil, plačal z Mastercard kartico, dobil naročeno. Pri enem naročilu so bili v škatli za eno številko manjši čevlji (v speltni trgovini je bil to zadnji par pa še to zelo zelo znižan). Poslalali smo nazaj in dobili druge dražje superge za isto ceno. edini strošek je bila poštnina za pošiljanje nazaj.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 41

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA