Pozdravljeni
Se vam opravičujem res sem napisal jutri ampak dnevi tako hitro tečejo, da je tisti jutri šele danes hehe
Kar pa se tiče nasploh tistega dela poti, ko se začneš vzpenjati proti sedlu čez suho že od križišča - razpotja, ki pelje na planino za Črno goro je zadeva v zimskih razmerah kar težka. (to je tam, kje sta Marjan in Bojan gazila do riti)Prvič je tam nevarno zaradi plazov po celotni dolžini in drugič je nevarno zaradi trde - ledene podlage. Še posebno je nevaren vzpon po kuloarju (poleti šoder) proti sedlu čez Suho. In ko že prideš na vrh kuloarja pa se ti nasproti postavi prečka, ki je pozimi še kako strma. In kar je še najslabše ima prečka pod sabo 50 metrski skok, ki se konča na planini za Liscem. (spominska plaošča je priča, kako se lahko konča zdrs) Pred to prečko sem v svoji karjeri dvakrat obrnil opremljen z vso potrebno tehniko. Pobočje je včasih prekrito s čistim ledom, da se za mano skoraj ni poznala sled derez in volja za nadaljevanje me je minila. Kakor pa je napisal Janez na drugi strani pa že skoraj pomlad.
Prečenje čez Rušnati vrh ali pravilno Kontni vrh pa se prične že spodaj v macesnih, kjer namesto po stezi zavijemo levo gledano v smeri hoje na greben. Ko pridemo na greben in pogledamo v Baško grapo nadaljujemo naravnost navzgor, kjer se nam v zadnji tretini strmina postavi pokonci vse tja do 50 in še kak procent več, govorim, če gledamo na greben z vzhodne strani, če poizkusimo z severne strani pa nas na vrhu ustavi mogočna opast, ki je ni možno zaobiči na celem grebenu. In ta opast se tu naredi skoraj vsako leto. Ne bi rad nikogar strašil, ker vem da stvari obvladate pa vendar za prehod preko grebena je potrebna vsa zimska oprema vključno z dobrim znanjem uporabe in s kolegom, ki bi te na določenih predelih lahko varoval. Naj nas ne zavedejo spomladanske razmere, ko že veselo tekamo po hribih v kratkih hlačah in se lotevamo takih prečenj v supergah, kajti tu pravice do popravnega izpita nimaš, tu demokracija ne deluje
Zato dragi prjatli spremljajte razmere, ki jih objavljamo in v ramerah, ki ne dopuščajo varnega prehoda raje koristite Južno obvoznico, ki je za trening ravno dovolj dolga in težka. Bojanu in Marjanu pa še enkrat čestitke za opravljen krog in predvsem razsodnost, ki sta jo pokazala v danih razmerah
Lepo se imejte in lep pozdrav iz prelepe Baške grape. Jožko