prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 dejc
#321843
čara napisal/-a:Dragi moji malo pa tudi pomislite na zavorno pot. 2 toni se ustavi kasnej kot 70kg! Kaj šele 15tonske mrcine.

Misel je verjetno namenjena uporabnikom teh težkih mrcin.
 SimonG
#321844
guinness napisal/-a:Se enega vidim s slusalkami med tekom jih dobi po piskru od mene osebno. Danes je manjkalo 3cm, da nisem povozil smrkljo s tem sranjem. Niti ko so kolesa od skoraj 2 tonskega jeklenega konjicka blokirala in se skoraj zaletel vanjo ni trznila, niti ni slisala, ko sem zacel hupati! Pol je imela pa se dolg jezik. :cenz: :cenz: :cenz:


Ko se vsedeš za volan je tvoja dolžnost da paziš na pešce, kolesarje in ostale šibkejše udeležence v prometu... če oni ne pazijo nase, to ni tvoj problem... Če nekoga zbiješ se to zgodi v 90% zato, ker ti nisi dovolj pazil.

Probaj se peljet čez LJ z beciklom... Pešce (brez slušalk) luna nosi po kolesarski, avtomobili te izsiljujejo... S tvojim odnosom te čaka živčni zlom na pol poti...

Z vidika osebne varnosti se pa strinjam, slušalke so ok v kolikor se zavedaš njihovih omejitev in si toliko bolj previden.
Uporabniški avatar
 dejc
#321845
SimonG napisal/-a:
guinness napisal/-a:Se enega vidim s slusalkami med tekom jih dobi po piskru od mene osebno. Danes je manjkalo 3cm, da nisem povozil smrkljo s tem sranjem. Niti ko so kolesa od skoraj 2 tonskega jeklenega konjicka blokirala in se skoraj zaletel vanjo ni trznila, niti ni slisala, ko sem zacel hupati! Pol je imela pa se dolg jezik. :cenz: :cenz: :cenz:


Ko se vsedeš za volan je tvoja dolžnost da paziš na pešce, kolesarje in ostale šibkejše udeležence v prometu... če oni ne pazijo nase, to ni tvoj problem... Če nekoga zbiješ se to zgodi v 90% zato, ker ti nisi dovolj pazil.

Probaj se peljet čez LJ z beciklom... Pešce (brez slušalk) luna nosi po kolesarski, avtomobili te izsiljujejo... S tvojim odnosom te čaka živčni zlom na pol poti...

Z vidika osebne varnosti se pa strinjam, slušalke so ok v kolikor se zavedaš njihovih omejitev in si toliko bolj previden.

:clap:
Uporabniški avatar
 vencelj
#321847
SimonG napisal/-a:Ko se vsedeš za volan je tvoja dolžnost da paziš na pešce, kolesarje in ostale šibkejše udeležence v prometu... če oni ne pazijo nase, to ni tvoj problem... Če nekoga zbiješ se to zgodi v 90% zato, ker ti nisi dovolj pazil.



Hipotetično: prometna cesta izven naselja, ozka, ovinkasta. Dohitiš tekača s slušalkami, ki sploh ne ve, da si za njim, zaradi izogibanja lužam ob robu ceste stalno ovinkari in skače na cesto, torej je nepredvidljiv, predvsem pa zelo nevaren. Kaj storiti?. Parkirati, teči za njim, ga dohiteti in opozoriti, da bi rad šel naprej, se vrniti po vozilo in nadaljevati z vožnjo...ali kaj?

Vsi bi se morali v prometu obnašati bolj varno. Kot tekač se predvsem izogibam prometnim cestam, če pa že moram, naredim to tako, da imam dogajanje okrog sebe pod nadzorom (če "sem gluh", to nikakor ni varno obnašanje!). Kot voznik skušam biti strpen do šibkejših, čeprav velikokrat vidim kolesarje, ki za sabo naredijo celo kolono, ker jih ni možno varno prehiteti, največkrat zato, ker jih vozi po več "vštric"...torej: predvsem veliko strpnosti z obeh strani, malo razmisleka, kaj počnemo in kako se obnašamo, izogibanje situacijam, v katerih spravljamo v nevarnost sebe in druge, pa bo vse OK.!

LP, vencelj
(o tej temi ne razpravljam več)
Uporabniški avatar
 Medicius
#321849
Točno tako, vsi morajo paziti enako: tisti v 2T mrcini, kot tisti v supergah. Pločniki, kolesarske in druge poti se še tolerirajo, slušalke v ušesih na cesti pa sploh odpadejo.
@guinness je lepo opisal kaj se zgodi, če imaš slušalke v ušesih na cesti:
1. Ne slišiš približajočega vozila,
2. ne slišiš hupanja, ko te nekdo želi opozoriti na nevarnost,
3. niti ne slišiš cviljenja blokiranih koles, ko je že skoraj prepozno.
In zdaj mi povejte, da je taka neodgovorna tekačica dobra predstavnica tekačev. Še malo, pa nas bodo zaradi takih frajerjev, ki mislijo da drugi na njih morajo paziti na cesti obravnavali kot kolesarje, ki so na cesti marsikomu v napoto. In tega si res ne bi želeli, a ne?
 vroom
#321851
Tako kot vas je povedalo že več:

poslušanje glasbe samo po sebi ni problem, če se človek odgovorno obnaša – če torej poskrbi, da je jakost na primerni ravni, ki dopušča slišanje zvokov iz okolja (približevanje avtov, slišanje zvočnih signalov ipd.).

Tudi sam sem v Ljubljani videl že marsikaterega pešca, ki hodi, kot da ga luna nosi, s kolesarske in nazaj, medtem ko glasba v ušesih nabija na polno, ne da bi bil pozoren nase, kaj šele na okolico (npr. da bi obrnil glavo nazaj vsake toliko časa, če se odloči za tako visoko jakost, da informacij o okolju ne more dobiti drugače kot z vidom). To je vsekakor neumno obnašanje in tak človek je, v tem času, ko se tako obnaša, pač neumnež.

Iz lastnih izkušenj pa vem, da se da glasbo poslušati tako med hojo, kot med tekom ali pa na kolesu, ne da bi s tem ogrožal sebe, ali, kar je še pomembneje, druge. Vse, kar je potrebno, je prava jakost in pozornost na svojo okolico, pa gre.
 igor9x
#321855
Pešcem ,še manj tekačem nimaš kaj hupat,so enakovredni v prometu in imajo pravico teči po levi strani ceste.Seveda morajo le ti poskrbeti da so v vsakem trenutku vidni,jaz se glede na potek ovinka selim na drugo stran,pa ves čas gledam nazaj z slušalkami ali brez.Problem največkrat nastane pri srečevanjih avtomobilov,kjer je tekač seveda odveč.Zlasti voznice velikokrat ne naredijo ničesar.Ne počakajo,velikokrat niti ne odvijejo,ker pri teh manevrih je vseeno potreben kanček predvidevanja.Izkušen tekač vedno gleda voznika in se še pravi čas vrže v jarek.
 silvij
#321858
To, kar je napisal jezni voznik "dvotonca" spada v tečaj lepega vedenja - tudi na cesti! :( Na cesti mora pač vsakdo od udeležencev paziti in upoštevati tudi vse druge! Sam veliko tečem po cestah, vedno po levi strani in vedno tudi poskrbim, da sem maksimalno viden - tudi podnevi z odsevnim brezrokavnikom. Spremljam nasprotni promet in osluškujem, kaj se dogaja za menoj... Na prehodih za pešce se kljub prednosti in semaforju prepričam ali ni v bližini kdo od "hitrejših", približujočega vedno opozorim z dvigom roke - in čeprav se to ni pripetilo pogostokrat, sem kljub temu nekajkrat "zmrznil" ob nepričakovanem naletu - ne vedno avtomobila, večkrat kolesarja! :shock: Slušalk pa v mestu in na prometnih cestnih odsekih ne uporabljam! Vedno manj pa tudi drugod - je polno lepih zvokov ves čas okrog mene... Če zaključim - tudi tekači moramo svoje pravice uporabljati tako, da z nimi ne posegamo v pravice vseh drugih! :| :D
Uporabniški avatar
 dejc
#321859
Vse življenje se učimo.
In ja, sam opažam veliko tekačev, ki izven naselji teče v isto smer kot vozi promet, torej po desni. Mar ni pravilneje to početi nasproti vozečim vozilom, tako imamo vsaj pregled in se lažje umaknemo po potrebi. Sicer so nas že tako ali tako to učili v osnovni šoli, če ne že v vrtcu. Torej, če upoštevamo to pravilo, lahko mirne vesti tudi poslušamo glasbo, komur tako paše ali ima takšno potrebo.
Pomembno v prometu je, da si previden, paziš na sebe in na druge zlasti šibkejše udeležence.
 milos
#321885
Nisem vsega bral, zapisal bom samo svoje mnenje.

Se kdo spomni, ko je pred nekaj meseci en norec v Ljubljani , ko je divjal, na prehodu za pešce do smrti povozil dve mladi dekleti, stari okoli dvajset let?

Da ne bo pomote, človeka je treba takoj dat sedet za 20 let.

Žuli me nekaj drugega.

Tip je divjal. Avtomobilski motor se je gotovo slišal že od daleč. Ubogi dekleti pa sta imeli verjetno kakšne slušalke v ušesih. Tako sklepam. Sicer bi ga slišali.

Nočem moralizirati in biti bolj papeški od papeža. Če bi dekleti slišali rohneč glas motorja, bi bili danes živi.

Sapienti sat.
Uporabniški avatar
 Cormi
#321886
milos napisal/-a: Ubogi dekleti pa sta imeli verjetno kakšne slušalke v ušesih. Tako sklepam. Sicer bi ga slišali.

Nočem moralizirati in biti bolj papeški od papeža. Če bi dekleti slišali rohneč glas motorja, bi bili danes živi.

Sapienti sat.


Nočeš moralizirati?? :shock: In kaj ravnokar počneš??? :evil: :evil: in to le na podlagi svojega sklepanja!
 Ales100
#321893
SimonG napisal/-a:Ko se vsedeš za volan je tvoja dolžnost da paziš na pešce, kolesarje in ostale šibkejše udeležence v prometu... če oni ne pazijo nase, to ni tvoj problem... Če nekoga zbiješ se to zgodi v 90% zato, ker ti nisi dovolj pazil.


Moral sem se oglasiti, ker se s tem poklicno ukvarjam. Pravzaprav so za skoraj vse nesreče krivi šibkejši udeleženci sami glede na enostavno zmožnost ukrepanja, vendar se jih zaradi zakonskega instituta objektivne odgovornosti pogosto oprošča. A se nikomur ne zdi čudno, zakaj pravzaprav vsi pešci umrejo na prehodih za pešce, čeprav je velika večina prečkanj ceste izven prehodov, ogromno v conah 90 km/h?

Tisti, ki se kaj vozite po Avstriji, ste verjetno opazili, da so začeli uvajati novi model. V preteklih letih so odstranili veliko večino hitrostnih ovir, sedaj pa so začeli odstranjevati prehode za pešce. Lahko si kar sposodim misel od zgoraj: "2 toni se ustavi kasnej kot 70kg!". Na podlagi tega celo med pločniki ukinjajo prehode, ponekod gredo celo tako daleč, da pri prehodih iz enega pločnika na drugega v isti ravnini s prometnim znakom prekličejo prednost pešcev. Razlog je v tem, da se pešec ustavi instantno, vozilo se ne more, zato je edino logično, da odgovornost preneseš na tistega, ki najlažje ukrepa. Tudi švedske raziskave ugotavljajo podobno: prehodi pomenijo tveganje in se jih je pri načrtovanju potrebno v čim večji meri izogibati. Tisti punci bi bili živi, če prehoda ne bi bilo.

Tekanje v nasprotni smeri vožnje pa tudi več nima smisla. To zakonodajo, da je potrebno hoditi po levem robu v smeri hoje, so uvedli zato, da bi pešci, ko zagledajo vozilo, stopili z vozišča in pri tem bi promet za oba udeleženca tekel nemoteno. Vse skupaj se je izrodilo, saj noben pešec več ne stopi z vozišča ko zagleda vozilo, vključno s slovenskimi preozkimi vozišči, in imaš torej konfliktno situacijo, ko se na isti cestni površini približujeta drug drugemu. Zato je danes z vidika varnosti bolj pametno, da preprosto hodiš/tečeš po desni, v smeri prometnega toka. Zaradi takšnega obnašanja udeležencev v Sloveniji le redko prihaja do nesreč.
Uporabniški avatar
 zajc
#321894
milos napisal/-a:Nisem vsega bral, zapisal bom samo svoje mnenje.

Se kdo spomni, ko je pred nekaj meseci en norec v Ljubljani , ko je divjal, na prehodu za pešce do smrti povozil dve mladi dekleti, stari okoli dvajset let?

Da ne bo pomote, človeka je treba takoj dat sedet za 20 let.

Žuli me nekaj drugega.

Tip je divjal. Avtomobilski motor se je gotovo slišal že od daleč. Ubogi dekleti pa sta imeli verjetno kakšne slušalke v ušesih. Tako sklepam. Sicer bi ga slišali.

Nočem moralizirati in biti bolj papeški od papeža. Če bi dekleti slišali rohneč glas motorja, bi bili danes živi.

Sapienti sat.

DEKLETI NISTA IMELI SLUŠALK!!!
 Jola
#321896
Tisti, ki se vozimo po Avstriji......no, tisti, ki pa tudi HODIMO po Avstriji, pa opazimo in smo deležni še nečesa drugega: ČE SI KOMAJ V BLIŽINI PREHODA ZA PEŠCE, TI ŽE AVTO USTAVI ! Počaka, da greš čez prehod in mirno odpelje naprej ! Pri nas pa stojiš na prehodu, pa ti pripelje budalo in gre 20 cm mimo tebe, tako se mu mudi ! Si predstavljaš OTROKA, ki se ustraši ? LP
 Jola
#321897
Pa še tole naj pripomnim , čeprav se ne ukvarjam POKLICNO s tem, hodim pa večinoma PEŠ in dobro opazujem okolico: kriviti ŠIBKEJŠI ČLEN za nesreče na cesti je milo rečeno smešno, saj te DIRKE PO NAŠIH CESTAH nimajo nobenih pravil več. V našem kraju je že tako, da ti ne tek ne hoja v nobeno smer ob cesti ne pomaga in le ko si PEŠ lahko ugotavljaš, kako se VOZI !
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA