prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 rio
#325918
tomjan2 napisal/-a:Rio, jest te nič ne razumem.A lohk bolj natančno razložiš.lp


Na spletni strani Movescount greš na Gear in izbereš svojo napravo.
Klikneš na enega izmed shranjenih načinov vadbe in daš edit.
V edit mode daš na Show advanced mode in tam odkljukaš kljukico Autopause.

Bo šlo? upam da, drgač prašaj..

lp
 urbancek
#325970
Mene pa zanima, če se pri Ambitu2 lahko normalno pritiska gumbe, ko je ura "zmočena", recimo v močnem nalivu?
Uporabniški avatar
 AVI
#325981
urbancek napisal/-a:Mene pa zanima, če se pri Ambitu2 lahko normalno pritiska gumbe, ko je ura "zmočena", recimo v močnem nalivu?


Sicer ne vem če na to temo kaj piše v uradnih navodilih, ampak jaz sem svojega Ambita že kar pošteno "namatral", tudi s pritiskanjem gumbov pod vodo v jezeru in v morju...tako, da mislim,da ob dežju sploh ne bi smelo biti problema. :wink: :D

Pa veselo "pr'tiskanje"... :lol: :lol:
Uporabniški avatar
 tomjan2
#326014
rio napisal/-a:
tomjan2 napisal/-a:Rio, jest te nič ne razumem.A lohk bolj natančno razložiš.lp


Na spletni strani Movescount greš na Gear in izbereš svojo napravo.
Klikneš na enega izmed shranjenih načinov vadbe in daš edit.
V edit mode daš na Show advanced mode in tam odkljukaš kljukico Autopause.

Bo šlo? upam da, drgač prašaj..

lp

Hvala Rio, zrihtano.lp
 Janvit
#326901
Uporabljam Suunto Ambit 2, in me zanima če ima še kdo slučajno težave z Moveslinkom? Delal mi je eno leto, na Windows XP in Windows 8, sedaj pa kar na enkrat konec. Pri "synchronizing settings" mi napiše "failed", in tudi treningi se ne naložijo na Movescount. Probal sem že ponovno naložiti Moveslink in updejtat vezijo. Na servisu pravijo, da je z uro vse vredu.

Kakšen nasvet?
 lona
#326913
Janvit napisal/-a:Uporabljam Suunto Ambit 2, in me zanima če ima še kdo slučajno težave z Moveslinkom? Delal mi je eno leto, na Windows XP in Windows 8, sedaj pa kar na enkrat konec. Pri "synchronizing settings" mi napiše "failed", in tudi treningi se ne naložijo na Movescount. Probal sem že ponovno naložiti Moveslink in updejtat vezijo. Na servisu pravijo, da je z uro vse vredu.

Kakšen nasvet?

Enako težavo imam tudi sama.... :evil:
Uporabniški avatar
 AVI
#326914
Zapri Movescount in ga nato ponovno zaženi....prav tako izklopi iz računalnika USB in uro ter nato ponovno priklopi...najprej USB v računalnik potem pa še uro...pa bi moglo biti OK.... :wink:
 lona
#326919
AVI napisal/-a:Zapri Movescount in ga nato ponovno zaženi....prav tako izklopi iz računalnika USB in uro ter nato ponovno priklopi...najprej USB v računalnik potem pa še uro...pa bi moglo biti OK.... :wink:

Narejeno vse navedeno že vsaj nekajkrat na dveh različnih računalnikih. Ne dela. :evil:
Še kakšen nasvet, pliiizzzz, razen tega, da je treba direkt suunto gnjavit? Hvala!
Uporabniški avatar
 Misho76
#326924
Žiw, edina opcija, ki še ostaja :arrow: odištaliraj (tsp. uninstall, ne samo delete) popolnoma obstoječi program Movescount iz svojega PC in si ga potem naloži še 1x iz njihove strani. Če pa še to ne bo delovalo, potem pa res ne vem, kaj bi bilo. Potem ti pa res ostanejo samo še finska posla na supportu. LP M
 lona
#326932
Misho76 napisal/-a:Žiw, edina opcija, ki še ostaja :arrow: odištaliraj (tsp. uninstall, ne samo delete) popolnoma obstoječi program Movescount iz svojega PC in si ga potem naloži še 1x iz njihove strani. Če pa še to ne bo delovalo, potem pa res ne vem, kaj bi bilo. Potem ti pa res ostanejo samo še finska posla na supportu. LP M

Na žalost res... Vse navedeno sem naredila že nekajkrat... :? Pa vidim, da nisem edina s takimi težavami.
Uporabniški avatar
 Misho76
#326935
lona napisal/-a:Na žalost res... Vse navedeno sem naredila že nekajkrat... :? Pa vidim, da nisem edina s takimi težavami.


Še nekaj mi povej :arrow: ko priključiš uro na krokodilčka in USB v PC, ali ti jo prepozna (tsp. ti napiše New hardware found Suunto 2) ?
Včasih zna biti tudi težava v nedelujočih (okvarjenih) USB portih na samem PC-ju. Poskusi še to. LpM
 lona
#326995
Ne prepozna na nobenem računalniku več, v vseh USB vhodih je že bilo. Računalnika oba delujeta normalno in ni bilo na njih nobenih sprememb. Vsi programi Movescounta so bili še vsaj enkrat naloženi in spet odstranjeni (no, že večkrat). :roll:
Kar naenkrat je to prenehalo delovati. Eh..... :evil: :evil:
Uporabniški avatar
 Misho76
#327005
@lona, jah pol pa res ne vem :arrow: servis pravi, da je ura ok, USB porti na PC delajo, Movescount odištaliran in ponovno naložen ... tsp. probala si vse. Mi je pa še nekaj na pamet padlo :arrow: obstaja tudi možnost, da je povezovalni kabel od Suuntota fuč in da ti zaradi tega podatkov ne prenaša ter ure ne prepozna. Ali si na servis uro odnesla s svojim kablom, pa so tam probali ? Mogoče je še to za probat lj.
Mislim pa da bo počasi čas, da tudi Suunto začne (kot ostala konkurenca), koristiti bluetooth povezavo za prenos in upload podatkov. Takorekoč stvar ne stane nič. Kolikor je šlo vse naprej, je kabel zdaj že zastarela in precej nerodna tehnologija.
V zadnjem mesecu sta bila dva update-a sistema. Ali si mogoče uspela narediti update ? Ker kolikor se spomnim, je bilo v paketu vključen tudi 'bug fix with Movescount'.
Upam, da sem ti kaj pomagal in da boš uspešno razrešila težavo. Gor pa le piši. Saj so ustrežljivi.

LP Mišo
Uporabniški avatar
 2MUCH4ME
#327006
Kaj pa kontakti na krokodilčku in na uri?
Jaz sem imel podobne težave z nerazpoznavo naprave... malo čistega alkohola po kontaktih namesto po grlu :) ... in že je delovalo....

Aha, ta čas, ko jaz pišem, Misho76 razmišlja podobno... :) ...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA