prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 rio
#327008
Misho76 napisal/-a:@lona, jah pol pa res ne vem :arrow: servis pravi, da je ura ok, USB porti na PC delajo, Movescount odištaliran in ponovno naložen ... tsp. probala si vse. Mi je pa še nekaj na pamet padlo :arrow: obstaja tudi možnost, da je povezovalni kabel od Suuntota fuč in da ti zaradi tega podatkov ne prenaša ter ure ne prepozna. Ali si na servis uro odnesla s svojim kablom, pa so tam probali ? Mogoče je še to za probat lj.
Mislim pa da bo počasi čas, da tudi Suunto začne (kot ostala konkurenca), koristiti bluetooth povezavo za prenos in upload podatkov. Takorekoč stvar ne stane nič. Kolikor je šlo vse naprej, je kabel zdaj že zastarela in precej nerodna tehnologija.
V zadnjem mesecu sta bila dva update-a sistema. Ali si mogoče uspela narediti update ? Ker kolikor se spomnim, je bilo v paketu vključen tudi 'bug fix with Movescount'.
Upam, da sem ti kaj pomagal in da boš uspešno razrešila težavo. Gor pa le piši. Saj so ustrežljivi.


kolikor vem potekajo vzdrževalna dela

http://forums.watchuseek.com/f233/bewar ... 38109.html


LP Mišo
Uporabniški avatar
 Misho76
#327010
Jp @rio, drži, meni je včeraj dopoldne še delal, zdaj pa so že uradno objavili, da poteka servis portala :arrow:

Movescount under maintenance http://www.movescount.com/

@lona, zgleda, da je mal večja štala in da ni problem v tvoji uri :wink: Upam, samo, da ne štartamo vsi od začetka na 0 km :mrgreen: Ajd pol, M
 lona
#327015
Hvala za vse odgovore. :clap:
Vendar ta zadeva ne dela pri meni že kakšna dva meseca... sicer pridno treniram, ampak si ne razbijam več živcev in zob na računalniku. In imam že pripravljeno besedilo za prodajo, saj vidim problem predvsem v tem, da morda pa imam napačne windovse za tale bles** Suunto. In, ker nisem ravno informatik, povprečno računalniško izboražena pa kljub temu sem, pa še vedno ne znam rešiti težave...vidim v prodaji edino rešitev. Morda je kdo bolj pameten s tem... Res sem jezna.... :roll: :roll:
Upam, da jim uspe tole rešiti prej kot v dveh in več mesecih, od kar zadeve očitno ne delujejo...
Uporabniški avatar
 thinkblue
#327032
In kakšno imaš ceno?
:D
 Mravac
#327078
Baje naj bi stvar že delovala. Da so zrihtali. Vsaj tako je bilo nekaj govora po facebooku.
Uporabniški avatar
 oven
#327176
Lona....Kaj ti napiše na Movescountu??
Se ti ura poveže, potegne podatke na računalnik ter se zaustavi pri sinhronizaciji??
Če je tako, je to mali hrošček, ki je odpravljen..
Lahko pa navigiraš na
C:\Users\TvojeIme\AppData\Roaming\Suunto\Moveslink2
ter zbrišeš vsebino, in Moveslink bo ponovno vse sinhroniziral...
V primeru da ti Moveslink ne prepozna ure niti za sekundo, je
a) kabel kaput...Poizkusi priklopit uro direk v vtičnico...če se polni, je kabel OK, če se ne polni je zanič...Potrebuješ pa adapter usb-štekdoza...ponavadi imajo telefoni takšen adapter....Če tega nimaš, pojd v trgovino in sprobaj drug kabel....
b) Ura je zanič...pošlji na servis DIREKT....

San sem imel podobne probleme, ko se ugotovil da je kabel OK, sem poslal uro direkt na Finsko...Trajalo je 5-6 delovnih dni. Pošta iz Brnika je prišla po paket k meni domov ter mi ga tako tudi dostavla. Poslal sem Ambit1, dobil nazaj Ambit2...Suunto kar se tega tiče ne komplicira, pa še hitro je blo vse skupi... :laola

ps
Kako si polniš uro, glede na to da se ti to dogaja že 2 meseca?
Uporabniški avatar
 tomjan2
#327693
Zdravo, zanima me zakaj mi pri vadbi kolesa, napiše no routes, in se ne poveže z gps.lp miran
Uporabniški avatar
 thinkblue
#327981
Pozdravljeni
Imam eno malo težavico z Ambitom pa me zanimajo priporočila.
Gumbek na spodnji sliki mi ostaja noter, torej ne skoči več lepo ven,
ampak zelo počasi.
Kaj je za to potrebno uro poslati na servis ali mi ti lahko uredi urar?
Je že kdo imel podobno težavo?
LP, TB

Slika
Uporabniški avatar
 cele
#327984
thinkblue napisal/-a:Kaj je za to potrebno uro poslati na servis ali mi ti lahko uredi urar?


Pooblaščen serviser za Suuno ure je urarstvo Lečnik. Pomoje najbolje da jih pokličeš in vprašaš kaj in kako.

LP,
Uporabniški avatar
 andrejl
#327998
thinkblue napisal/-a:Pozdravljeni
Imam eno malo težavico z Ambitom pa me zanimajo priporočila.
Gumbek na spodnji sliki mi ostaja noter, torej ne skoči več lepo ven,
ampak zelo počasi.
Kaj je za to potrebno uro poslati na servis ali mi ti lahko uredi urar?
Je že kdo imel podobno težavo?
LP, TB



Pri meni je bilo podobno. Gumb seje začel zatikati. Imam Ambit1, kjer se to menda včasih dogaja. Gumbe so mi na servisu zamenjali s tistimi od Ambit2 in zaenkrat je vse bp.

Vse pod garancijo.

Lp, Andrej
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA