prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
#339568
Ajeeej, po 4 mesecih mi je danes na uri izpisalo Something went wrong. Press OK to reset M400, k sreči imam vse rezultate PolarFlow, le včerajšnjega ne. Pritisnem OK, nič se ne zgodi. Držim OK, prav tako se nič ne zgodi. Se je komu od vas to že zgodilo?
#339572
Hvala za link. Sem že mislil, da kaj hujšega. Sem naredil soft reset in edino datum ter uro sem moral na novo nastaviti. Hvala za pomoč.
#339596
Sem dal uro v računalnik, da vpiše včerajšnji rezultat in mi je vprašalo, če dam update, tako da sem tudi to naredil ja.
#340478
Pozdrav.
Imam drugo težavo pri M400 in sicer, usb priključek ne deluje. Računalnik je ne zazna, niti ko jo priklopim direkt na vtičnico. Tako je ne morem polnit in je že čist prazna, ekran je prazen...
Garancije še imam 20 mesecev, ampak je ne morem uveljavljat, ker sem v tujini.

Ima kdo kakšno rešitev?
#340522
Hja, nimam ne računa, ne garancijskega lista zraven. Bom pa povprašal kako in kaj, ko najdem tapravo trgovino s polarjem. Sem namreč v Ohio, Zda, sred koruze :mrgreen:

Kabl je vredu, drugod dela, enako je s tretjim kablom...
#340525
Sedaj ne to vzeti za sveto, ampak od parih sem ze slisal, da naj racun niti ne bi bil problem. Polar ima v bazi serijske stevilke in naj ne bi delali nobenih problemov ce je racun prilozen ali ne. Ampak kot sem rekel, to je samo iz druge roke tako da ni 100%. Je pa res, ko so pri moji v800 menjali baterijo (standardna stvar pri prvi seriji v800), jih racun res ni prav veliko brigal, lih toliko da ga je gospa pogledala.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA