prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 dejc23
#38544
LP!Kupil sem si novo uro SUUNTO T6 in bil zelo razočaran in sicer:po 7 dneh je popolnoma odpovedala, pri svojih zadnjih vzdihljajih se mi je še 2x poplnoma resetirala, sama od sebe in sicer na datum 23.03 in uro 15.02. Tudi zadnji logbook je bil popolnoma resetiran na 0.00!To se mi je zgodilo med uporabo pasa za HR-iz ljubega mira, tako da baterija ni mogla biti kriva te napake-(ko je še baterije okoli 10-5% pas več sploh NE dela)!Po drugem resetiranju sem jo še spravil v življenje, ampak samo za 5 minut, nakar je popolnoma "SHUT-DOWN"-ugasnila in se ni več prižgala!
Prav tako sem imel probleme s samo kalibracijo višinomera-tu bi vas prosil za pomoč.Ko sem stal na določeni točki-znani višini-in nastavil to višino ter pritisnil ENTER, se je za trenutek višinomer res postavil na to višino, čez par sekund pa je že kazal kakšnih 10 metrov manj-na ist točki, poskusil sem večkrat pa je bilo zmeraj enako!Ali se pri drugih višinomerih pojavlja ista zadeva ali je celo to normalna zadeva-(meni se ne zdi)!??
Zdaj pa še problemi z prodajalno!Ura je bila vrnjena v 7 dneh in sedaj mi nočejo dati nove ure-(napaka je DEJANSKA in STVARNA)ali vrniti denarja!Pravijo, da morajo najprej poslati k uvozniku in mora on dovoliti!Ali mogoče kdo od vas ve, kaj mi je za storiti??Hvala za pomoč!
Uporabniški avatar
 MihaPR
#38552
Če se ne motim mora prodajalec vrniti denar za delujočo ali nedelujočo kupljeno blago (če seveda ni okvara po krivdi kupca :)) z računom v roku 8 dni.
Uporabniški avatar
 tomaz.zupancic
#38562
Prodajalna ti mora po zakonu vrniti denar, če je bila ura okvarjena in seveda ti nisi bil kriv kakor si navedel.Torej se za pravico bori, ker ti pripada.
Želim zi uspešno rešitev problema.
ČAO!
Uporabniški avatar
 wuxscho
#38588
dejc23 napisal/-a:Zdaj pa še problemi z prodajalno!Ura je bila vrnjena v 7 dneh in sedaj mi nočejo dati nove ure-(napaka je DEJANSKA in STVARNA)ali vrniti denarja!Pravijo, da morajo najprej poslati k uvozniku in mora on dovoliti!Ali mogoče kdo od vas ve, kaj mi je za storiti??


Tudi jaz sem imel enkrat probleme s prodajalci (tudi ura :wink:) in ker ni slo drugace sem se obrnil na Zvezo Potrosnikov Slovenije. Tam so se prijazno ponudili, da gredo z mano v trgovino. Jaz sem sicer sel se enkrat in sem jim malo zagrozil z ZPS-jem, pa so hitr popustili.

Ne se pustit #$@?! :D
 mmmmm
#38610
Predlagam, da si pogledaš Zakon o varstvu potrošnikov (37.-39. člen). Zadeva je precej enostavna in tudi zelo koristna za vsakogar, imenuje pa se prodajalčeva odgovornost za stvarne napake. :D
Na kratko povedano: Na 8 dnevni rok za vračilo lahko kar pozabiš, ker zakon kakšnega takšnega roka ne določa. Vsak izdelek pa je mogoče pri prodajalcu (torej tam kjer je bil kupljen) reklamirati, in sicer v dveh mesecih od odkritja napake, najkasneje v dveh letih od prevzema. zahtevaš lahko vračilo denarja ali zamenjavo ali odpravo napake ali sorazmerno znižanje plačanega zneska. Če napaka ni sporna, mora prodajalec ugoditi tvojemu zahtevku najkasneje v osmih dneh od prejema reklamacije. Če se ne strinja z reklamacijo, pa mora v enakem roku vsaj pisno odgovoriti. V primeru kakršnihkoli problemov (npr. prodajalec noče sprejeti reklamacije itd.) se lahko obrneš na tržnega inšpektorja.
Še en nasvet: ob sami reklamaciji zahtevati pisno potrdilo, da je bila reklamacija vložena, kdaj je bila vložena ter KAJ SI ZAHTEVAL (če tega ne poveš, se lahko prodajalec sam odloča...ponavadi ga potem da popravit).

Aja...še nekaj. Čisto drugo pa je garancija. Ampak to bi bila predolga zgodba. Vsekakor se bolj splača ravnati po navedenem, ker lahko takoj zahtevaš vračilo denarja ali pa zamenjavo (pri garanciji lahko npr. takoj zahtevaš samo popravilo).
Uporabniški avatar
 MihaPR
#38611
a, se mi je zdel, a je nekje umes osem dni :)
Uporabniški avatar
 lime
#38863
V glavnem ti je že mmmmm odgovoril.

Jaz bi samo dopisal, da lahko pri prodajalcu zahtevaš novo uro, vrnjeno kupnino, sorazmeren delež kupnine glede na napako ali popravilo, vendar ima tudi trgovec, kot so ti rekli, pravico poslati uro na uraden servis, kjer jo pregledajo in odločijo ali gre za stvarno napako ali ne. Morajo pa ti odgovoriti vsaj v osmih dneh.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA