prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 TheOne
#63810
andrejl napisal/-a:
SamoZ napisal/-a:Bom dal kar slikco gor da povem v èem je problem.
Ali se še komu v ekranu na svetlobi nardijo mavrièasti vzorci? Ali naj tole reklamiram? S samo uro je drugaèe vse OK, samo ni pa preveè lepo tole za pogledat :evil:


to je paè manjša "neprijetnost", ki jo imajo polarji. vsi polarji. niè ti ne bo pomagalo, èe reklamiraš. lahko samo upaš, da bodo imeli naslednji modeli to popravljeno.

lp, andrej


Nekje sem zasledil, da je enemu celo uspelo in so mu zastonj zamenjali sipco (garancija). Jaz sem se ze navadil in me ne moti vec.
 SamoZ
#63812
BoštjanG napisal/-a:Pisci navodil sicer žugajo s prstom in sikajo z jezikom, da se tega ni lotiti! :nono:
No, mene pa vendarle zanima, če kdo Polarjev foot pod "hrani" s polnjivimi (rechargeable) baterijami?
Hvala.


Aja? Sploh nism vedel, da se tega nebi smelo delat. :shock: Pa ravno 3 tedne nazaj sem kupil rechargeable baterije.
Drugače pa foodpad z njimi (zaenkrat še) dela BP, edino baterije (950MaH NiMH) zdržijo manj časa kot standardne.
V čem pa naj bi sploh lahko bil problem?
Da slučajno česa ne skurim.. :roll:
Uporabniški avatar
 map
#63867
tone napisal/-a:Pozdravljeni,

imam Polar 710i, pa se mi visinomer vcasih cudno obnasa. Npr. doma ga kalibriram na 405m in imam vklopljeno merjenje pulza (samo enkraten pritisk rdece tipke), tako da mi se ne dela zapisov v spomin. Potem gledam, kaj se dogaja z visino. V nekaj minutah se mi lahko spremeni tudi v rangu do +- 50m. Opazil sem, da je problem v glavnem bolj pozimi. Ne vem v cem je finta, ker se v nekaj minutah zracni tlak ne more toliko spremeniti. Tudi kolega, ki ima 725 ima podobne probleme. V lepih dneh se mi zdi, da je zadeva bolj stabilna. Vcasih je zedeva zelo stabilna.
Ima se kdo take probleme?


Sam uporabljam AXN 300 in sicer vsake toliko časa ( približno na 2 meseca ) popolnoma zbezlja in sicer mi kaže čudne višine od 100 do 3000 metrov, pri tem pa višina hitro raste in hitro pada.

Nism še pošiljal na servis, vendar uro odložim, tako da je na istem mestu, ter se zadeva po cca. 2 urah skakanja uredi in kaže točno.

Zgleda, da majo polari te napake, saj sem od več ljudi slišal podobno.

Bom pa v bližnji prihodnosti poslal na servis, vendar vnaprej vem odgovor in sicer da vse dela OK, ker po Murphyjevem zakonu, bo ravno tiste 3 dni delala OK.
 ZigaS
#64161
Čez kak mesec si bom morda le omislil ta S625x (razmišljam o naročilu preko interneta iz tujine, ker je zadeva občutno cenejša), ob vseh nezaželjenih simptomih raznoraznih Polarjev, ki jih imajo tekači tega foruma me zanima naslednje:
ali je izmenjava podatkov prek IR edini "skupni jezik" med računalnikom in uro, kajti kot vem naj bi ta polar (S625x) imel IR vrata, prav tako jih imajo prenosniki, sam pa imam navaden osebni računalnik, zato me zanima ali je potemtakem nakup IR vmesnika nujen ali je še kakšna druga pot?

Vnaprej hvala za odgovor,

Lp, ZigaS :D :D :D
 TheOne
#64176
Kupiti moras ir vmesnik ali pa uporabljati sonic link (prenos preko mikrofona, ne priporocam). Usb ir vmesnike se dobi ze za par ksit.
Uporabniški avatar
 mare
#64211
SamoZ napisal/-a:
BoštjanG napisal/-a:Pisci navodil sicer žugajo s prstom in sikajo z jezikom, da se tega ni lotiti! :nono:
No, mene pa vendarle zanima, če kdo Polarjev foot pod "hrani" s polnjivimi (rechargeable) baterijami?
Hvala.


Aja? Sploh nism vedel, da se tega nebi smelo delat. :shock: Pa ravno 3 tedne nazaj sem kupil rechargeable baterije.
Drugače pa foodpad z njimi (zaenkrat še) dela BP, edino baterije (950MaH NiMH) zdržijo manj časa kot standardne.
V čem pa naj bi sploh lahko bil problem?
Da slučajno česa ne skurim.. :roll:
ž
Problem je v različni napetosti ponovnopolnljivih baterij od navadnih. Akumulatorji imajo nekaj nižjo - 1,2 V, klasični galvanski členi pa 1,4, če se še prav spomnim iz srednje šole. Baterije se drugače obnašajo tudi pri izpraznitvi. Bi rekel, da za večino inštrumentov ni kake škode, če jih furaš z akumulatorji, čeprav so narejeni za baterije. Saj če bi jim to škodilo, bi jim škodile tudi izpraznjene baterije, ko jim poleg moči nekoliko pade tudi napetost.
 robter
#64228
Če bi kupoval, bi kupil še enkrat 625x, kupil sem še števec za kolo, da je popolno.
Problemov samih z uro nimam, imam jo od novega leta. Baterija v foot podu je šla po cca. 15 urah oz. 150 km.
Sedaj imam baterijo za polnenje.
Edino trije stranski gumbi so mi popokali, pa so na servisu brez problema zamenjali.
Uporabniški avatar
 haupi
#65622
Zdravo,

tud jst sem totalka navdušen nad polarjem 625. Prosim pa če mi lahka pomagate. Neznam izvozit grafa iz polar precision performance SW (iz koledarja) npr. v jpg.

Hvala za pomoč.

Lp
haupi
Uporabniški avatar
 Tatjana
#65628
Print screen in paste v Paint, potem pa shraniš kot .jpg, .bmp, ... ;)
 ZigaS
#67346
No, pred tremi dnevi sem končno kupil kupil S625x v Hervisu s 20% popustom na račun internetne igrice, vse je bilo v redu dokler nisem prišel domov in zadeve odprl, ter jo malce pregledal in ugotovil:
1.) IR vrata (rdeče steklo) je bilo opazno podrgnjeno
2.) ko sem odstranil zaščitno folijo z zaslona sem ugotovil da so nekateri drobci prahu dejansko POD steklom zaslona
3.) ura je bila vklopljena (v navodilih za uporabo piše, da naj bi bila ura tovarniško ugansnjena in s dvakratnim pritiskom na tipko OK, naj bi se vklopila in se je ne bi dalo več ugasniti

Ne vem, kaj naj naredim, ure sicer sploh še nisem uporabil, ker čakam še na IR vmesnik, katerega sem naročil da bom uro lahko povezal z računalnikom.
Menim da bi bilo pametno uro nesti do trgovine in jo zamenjati, mislim da servis nima tu kaj iskati, sploh zato, ker sem uro komaj kupil. Mi kdo svetuje kaj drugega?


Lp, ZigaS
Uporabniški avatar
 BoštjanG
#67376
Ziga, prilagam Ti nekaj pravnega čtiva iz Obligacijskega zakonika. Ja, saj vem, da je branje tega kakor povabilo k dremežu, a Ti bo v Tvojem primeru kar v pomoč.

468. člen

(1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1) zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2) zahteva znižanje kupnine;
3) odstopi od pogodbe.

(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode.

(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.


Poglejva zdajle, kaj pomeni "pravočasno in pravilno" obvestiti prodajalca...
461. člen
(1) Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.

Torej je storiti takole... V osmih dneh stopi do prodajalca ali zastopnika (pri Polarju je to Intact) in (najbolje pisno) opiši napake, nato pa lahko zahtevaš (samo eno!) od možnosti: zamenjava, znižanje kupnine, odstop od pogodbe(=vrneš uro, oni Tebi denar).
 ZigaS
#67489
BoštjanG, najlepša hvala za izčrpni odgovor.

V trgovini sem že poskusil, vendar niso imeli nobenega modela več za zamenjavo, zato bom poskusil še na Intact-u, verjetno bom šel kar osebno tja.

Tvoje "čtivo" pa vse prej kot vabi k dremežu, zanima me od kod si dobil vse te zakone, si jih morda prepisal od kod ali se jih morda dobi kje na spletu, ker sem tudi sam pomislil na te stvari takoj ob ugotovitvi napak na Polarju.
Upam da mi bodo na Intactu ustregli, kajti glede teh reklamacij sem vedno rahlo skeptičen, da mi bodo ustregli, vendar se spomnim da mi je že nekaj let nazaj eden od prodajalcev rekel v neki tehnični trgovini, da če je izdelek kakor koli poškodovan, je kupčeva PRAVICA in prodajalčeva DOLŽNOST da zadevo brez težav zamenja v 8 dneh od dneva nakupa (prav tako pa si mi napisal tudi ti) zato upam da ne bo težav.

Lp, ZigaS
 ZigaS
#67591
Stvar je šla rahlo po pričakovanjih:

Danes sem bil na Intactu, kjer so uro preizkusili, povezava deluje brezhibno, IR vrata so le površinsko popraskana (kar naj bi se po mnenju serviserja zgodilo tudi pri proizvodnji), to je bilo opazno ko so uro povezali z računalnikom.

Zanimivo pa je sledeče:

Na servisu so rekli, da uro brez problema uporabljam, oni bi jo zamenjali, vendar niso imeli nobene S625x-ke na zalogi, če pa želim vztrajati pri zamenjavi za novo naj se ponovno zglasim v trgovini, no tam pa je problem podoben, nobenega S625x, prodajalec je rekel da bi mi uro brez problema zamenjal ob novi pošiljki, ta pa je vprašljiva ker je nadaljne poslovanje s podjetjem Intact vprašljivo, ker so KAO nezanesljivi, se z njimi nekako ne da poslovati, roki dobave in ostali problemi med dobaviteljem in trgovino......u glavnem edina stvar ki je preostala je da vrnejo kupnino, ura pa je bila na račun igrice cenejša 20% katerega pa ni mogoče več koristiti. Edina možnost bi bila torej da bi vzel denar in uro kupil po tisti znani ceni nekje drugje.

Na srečo ura tehnično ni poškodovana, zato sem zadevo opustil, je pa zanimiva izkušnja.

Ob prvem srečanju ure s servisom (ko bo potrebna menjava baterije) bom pač po potrebi zamenjal kak del več, u kolikor bo kaj vplival na delovanje ure.

Lp, ZigaS
Uporabniški avatar
 MihaPR
#67601
Predlagam ti naslednje:

obisk na intactu ali hervisu in zahtevas novo uro. Ni vazno kakšne so nove pošiljke. Če ti morajo uro zamenjat, jo bodo pa tudi posebaj samo zate naročili in ti jo izročili!!
Banda hudičeva. Samo nategovali bi.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA