prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 buha
#74150
Ali mi lahko prosim kdo svetuje pri mojem problemu..... S kolegom sma namrec pred kratkim narocla nove ure polar AXN500 iz USA... Ko sma jih dobila sma oba bila malo razocarana.... namrec kolega se zdaj ne more skalibrirati kompasa in visinometra, na moji uri pa se je ze prvi dan pojavil znakec za battery low, plus tega da se je zgornji del pasa na mestu kjer je vpet v uro rahlo razrahljan... Uri sta novi, v garanciji in brez mehanskih poskodb... Zanima me kje so pooblasceni serviserji za ure POLAR in kako ste kaj zadovoljni z njihovimi storitvami.... Zanima me tudi ali kdo ve kako poteka servis-je potrebno kljub garanciji vsa opravila na uri placati ali kako?!? Na forumu sem tudi zasledil da so pri menjavi baterij za AXN modele nekaterim ure pri prvem tusiranju crknile?!?! Obstajajo kaksne posebne baterije?!? Ob zacetnem navdusenju nad uro, naju z kolegom ze mineva potrpljenje, saj sma pricakovala da vsaj na zacetku ne bo nobenih problemov, kljub temu da sma za uro dala skoraj pol manj denarja kot stane pri nas.....
Hvala za vase odgovore......
Lep pozdrav,
Buha
 zappa
#74342
buha napisal/-a:Ali mi lahko prosim kdo svetuje pri mojem problemu..... S kolegom sma namrec pred kratkim narocla nove ure polar AXN500 iz USA... Ko sma jih dobila sma oba bila malo razocarana.... namrec kolega se zdaj ne more skalibrirati kompasa in visinometra, na moji uri pa se je ze prvi dan pojavil znakec za battery low, plus tega da se je zgornji del pasa na mestu kjer je vpet v uro rahlo razrahljan... Uri sta novi, v garanciji in brez mehanskih poskodb... Zanima me kje so pooblasceni serviserji za ure POLAR in kako ste kaj zadovoljni z njihovimi storitvami.... Zanima me tudi ali kdo ve kako poteka servis-je potrebno kljub garanciji vsa opravila na uri placati ali kako?!? Na forumu sem tudi zasledil da so pri menjavi baterij za AXN modele nekaterim ure pri prvem tusiranju crknile?!?! Obstajajo kaksne posebne baterije?!? Ob zacetnem navdusenju nad uro, naju z kolegom ze mineva potrpljenje, saj sma pricakovala da vsaj na zacetku ne bo nobenih problemov, kljub temu da sma za uro dala skoraj pol manj denarja kot stane pri nas.....
Hvala za vase odgovore......
Lep pozdrav,
Buha


Če mene vprašaš, bi, če je seveda možno, ure vrnil in zahteval denar nazaj ter jih potem nabavil kje pri nas ali pa vsaj v Evropi. Ravno zaradi sitnosti v primerih, da je z robo kaj narobe, se mi zdi naročanje iz ZDA za blago večje vrednosti tvegano.

Drugače je pooblaščeni serviser za Polarja Intact d.o.o. iz Ljubljane (servis imajo sicer v Novem Mestu) http://www.intact.si. Ne vem pa, če priznajo garancijo za ure kupljene izven Slovenije oz. celo izven EU.

Ali ti Američani ne upoštevajo reklamacije?

Koliko pa si prihranil z naročanjem iz ZDA v primerjavi s cenami pri nas (vključujoč carino in davek)?

LP,
Tomaž
 AndrejPo
#74349
Zdravo,

sam imam dobre izkušnje s podjetjem Intact d.o.o. in to 2x z dvema različnima urama.

Prvi primer je bil Polar S710, katerega sem pred približno 5 leti kupil nbekje v Italiji. Imel sem samo račun več kot eno leto star. Ker sem ugotovil (že po preteku garancije), da višinomer narobe dela, sem najprej preko interneta pisal na Finsko in razložil primer nepravilnega računanja vzpona (ascent). Finci so mi vo odgovoru "priznali", da na podlagi posredovane serijske številke ugotovili, da imam uro iz prve serije, ki je imala napačen algoriten računanja vzpona. Sami so kontaktirali Intact in brez problema so mi na podlagi sporočila že takrat zamenjali uro (celoten elektronski del) brez ohišja. Na moje presenečenje sem dobil namesto prvotnega S710 elektroniko S720, ker S710 niso več proizvajali. Zelo sem bil zadovoljen s storitvijo in upoštevanjem reklamacije, čeprav nisem imel niti potrjene garancije, računa pa tudi, kot so rekli, niso potrbovali.

Trenutno pa bo kmalu eno leto, ko sem kupil tekaški S625X. Tudi tukaj mi je po pol leta začel nagajati višinomer in sicer, se je nenapovedano pol ure po štartu samodejno vedno najprej dvignil za 30m, potem pa spustil za 80m. Tudi tokrat so mi na Intact-u brez problemov zamenjali celoten elektronski del, ki je zaenkrat v redu.
In kaj ima to zveze z uro, kuplejno v Ameriki?

Ko sem prinesel svoj S625X na Intact v Ljubljani, sem seboj prinesel račun ter neizpolnjeno garancijo, ker jih v naših preljubih trgovinah žal ne izpolnjujejo! Gospod me je vljudno opozoril, da je račun za upoštevanje garancije čisto dovolj, vendar je bolje, da se navadim od trgovcev zahtevati, da izpolnijo garancijski list. Pa sem ga vprašal zakaj. Odgovor je bil dobesedno , "Kaj pa če bi vi kupili uro npr. v Ameriki?". Pa sem vprašal, ali tudi ameriško garancijo priznate. Pa je rekel, da vsekakor, le če je pravilno izpolnjena.

Za tvoj primer, ne vem, kako imaš porihtane papirje, vendar vseeno prinesi vsa dokazila (račun, garancijo, itd...) in poizkusi. So zelo prijazni in poizkušajo pomagati. Če pa papirjev nimaš, potem pa se moraš drugače znajti.

Upam, da sem komu s tem nasvetom pomagal.

Andrej
Uporabniški avatar
 buha
#74432
Ure sma kupla s kolegom v ZDA zato ker so bile dosti cenejse... 231$ plus njihov davek, se pravi 251$ (47-48 jurjov)... Pri nas stane tak model 85 jurjov... Ko sma dodala postnino naju je ura stala 58 jurjov... Seveda sma se prej pozanimala na posti kako je z darilnimi paketi in so nama rekli da ni nobenega davka na darilne pakete do vrednosti 200 jurjov... Seveda sma midva slepo verjela, nakar je prisel hladen tus ko sma prejela obvestilo s carinske poste... se dodatnih 10 jurjov za carino in z 20% DDV... Se pravi ura je prisla 68 jurjov.... Se vseeno ceneje kljub temu da sma se placala carinske dajatve.... www.jomashop.com ... Imajo kar ure znizane in tudi po svetu jih posiljajo...
Kar se pa papirjev tice.... glih vceraj sma s kolegom peljala uri na popravilo v Novo mesto... Nama je obema zamenjal bateriji, kolegu je menjal software, tak da zdaj ure spilajo.... upam da cimdlje brez kakrsnihkoli popravil....
 spozak
#74620
Ure so popolnoma enake kupljenim pri nas. Za vse velja tudi mednarodna garancija. Tako da res ne vem v čem bi bil problem pri nakupu le teh. Je pa res da na carini obračunajo vstopni davek za države izven EU. In ta znaša 20% vrednosti darila oz. pošiljke.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA