- 20 Jun 2007, 07:09
#94331
Se strinjam, idealno bi bilo, da bi tudi FR podpiral kartografijo in bi samo karto naložil vanj, potem bi pa rekel, vodi me tja in tja, preko teh in teh točk. Ampak FR pač tega ne podpira.
Vseeno pa, kljub temu da delam s kolesom običajno kar dolge ture (cca do 100 km), mi rute odlično omogočajo navigacijo, moraš biti pa res malo spreten pri kreiranju rut.
Moja pravila pri delanju novih rut so:
1. Del trase/terena, ki ga poznam, sploh ne dajem v ruto. V ruto dam torej zgolj odseke, kjer še nisem vozil ali pa se ne spomnim več tako podrobno poti.
2. Ja, res imaš samo 100 tokčk (po mojih izkušnjah še manj, ponavadi tam enih 90), ampak ko sestavljaš ruto, postavljaš točke tako, da potem ravne črte čimbolj sovpadajo s cesto.... saj ni nič hudega, če pač kolesariš 100 m od navidezne črte med dvema točkama, ker pač tam gre cesta 100 m proč... Če je na nekem mestu več vzporednih cest, dam noter več točk, tako da potem navidezna črta med točkami bolj sovpada z cesto/potjo. V splošnem bolj glavna kot je cesta, manj toč dam nanjo in torej večja so razdalje med namiščjeno črto med točkami in kjer dejansko gre cesta. Najbolj na gosto dam točke po kakšnih kolovozih ali pešpotkah.
3. Točke vedno dam tudi na križiščih, saj se po njih orientiram, kam zaviti naprej. Vseeno se mi je že zgodilo, da sem najprej izbral napačno pot v križišču (predvsem če gresta dve cesti skoraj v isto smer)... ampak vedno se je že po eneih 100 m videlo, da izbrana pot vedno bolj divergira od načrtane rute... pač obrneš do križišča in tam izbereč drugi odcep.
Mogoče še dve pravili, za katere ne vem, ali ju je potrebno uporabiti samo pri FR 301 ali je to značilnost vseh FR-jev:
4. Mape (AdriaRoute in druge) poznajo poleg cest tudi druge objekte, kot npr kraje (majhna pika z imenom kraja), trgovine, pumpe, bankomate, itd. Nikoli ne dam točke, ki je del rute, v take objekte, saj se po mojih izkušnjah v tem primeru v FR prenese ruta samo do te točke, naprej pa ne (to je po mojem mneneju omejitev FR, ki pozna samo waypointe, ne pa tudi objektov... MapSource mu pa prova vsilit objekte).
5. Ruto načrtem v AdriaRoute, kot je opisasno zgoraj, vendar pa, preden jo prenesem v FR, izberem zemljevid "No Map", dam še enkrat Recalculate Route, ter šele nato prenesem v FR.
Coursi mi niso poznani. A mogoče s tem misliš na tracke? Ker po tracku se ne moreš navigirat (oziroma edini način bi bil funkcija "Return to Start", za katero pa ne vam, kako bi jo izbral za en star track, po mojih izkušnjah imaš aktivnega vedno samo trenutnega....
Mogoče so pa coursi kaj drugega, česar ne poznam... kako pa prideš do njih?
klatez napisal/-a:...
Prišel sem do AdriaRoute in se malo igram. Prenos route na FR-ja se mi zdi malo pomankljiva in uporaba problematična za navigacijo. Sicer zadeve še nisem uporabil v praksi ampak že omejitve FR-ja se mi zdijo ovira - samo 100 waypointov in med njimi ravne črte (ker ne upošteva autoroutinga, ki sem ga uporabil v MapSource). Kako te potem vodi po cesti? ....
Se strinjam, idealno bi bilo, da bi tudi FR podpiral kartografijo in bi samo karto naložil vanj, potem bi pa rekel, vodi me tja in tja, preko teh in teh točk. Ampak FR pač tega ne podpira.
Vseeno pa, kljub temu da delam s kolesom običajno kar dolge ture (cca do 100 km), mi rute odlično omogočajo navigacijo, moraš biti pa res malo spreten pri kreiranju rut.
Moja pravila pri delanju novih rut so:
1. Del trase/terena, ki ga poznam, sploh ne dajem v ruto. V ruto dam torej zgolj odseke, kjer še nisem vozil ali pa se ne spomnim več tako podrobno poti.
2. Ja, res imaš samo 100 tokčk (po mojih izkušnjah še manj, ponavadi tam enih 90), ampak ko sestavljaš ruto, postavljaš točke tako, da potem ravne črte čimbolj sovpadajo s cesto.... saj ni nič hudega, če pač kolesariš 100 m od navidezne črte med dvema točkama, ker pač tam gre cesta 100 m proč... Če je na nekem mestu več vzporednih cest, dam noter več točk, tako da potem navidezna črta med točkami bolj sovpada z cesto/potjo. V splošnem bolj glavna kot je cesta, manj toč dam nanjo in torej večja so razdalje med namiščjeno črto med točkami in kjer dejansko gre cesta. Najbolj na gosto dam točke po kakšnih kolovozih ali pešpotkah.
3. Točke vedno dam tudi na križiščih, saj se po njih orientiram, kam zaviti naprej. Vseeno se mi je že zgodilo, da sem najprej izbral napačno pot v križišču (predvsem če gresta dve cesti skoraj v isto smer)... ampak vedno se je že po eneih 100 m videlo, da izbrana pot vedno bolj divergira od načrtane rute... pač obrneš do križišča in tam izbereč drugi odcep.
Mogoče še dve pravili, za katere ne vem, ali ju je potrebno uporabiti samo pri FR 301 ali je to značilnost vseh FR-jev:
4. Mape (AdriaRoute in druge) poznajo poleg cest tudi druge objekte, kot npr kraje (majhna pika z imenom kraja), trgovine, pumpe, bankomate, itd. Nikoli ne dam točke, ki je del rute, v take objekte, saj se po mojih izkušnjah v tem primeru v FR prenese ruta samo do te točke, naprej pa ne (to je po mojem mneneju omejitev FR, ki pozna samo waypointe, ne pa tudi objektov... MapSource mu pa prova vsilit objekte).
5. Ruto načrtem v AdriaRoute, kot je opisasno zgoraj, vendar pa, preden jo prenesem v FR, izberem zemljevid "No Map", dam še enkrat Recalculate Route, ter šele nato prenesem v FR.
klatez napisal/-a:...
Bolj uporabni se mi zdijo coursi na FR-ju. Našel sem način,da iz route, ki jo izrišem v MapSource kreiram course z vsem potrebnimi točkami. Sicer nisem nikjer zasledil, kakšne omejitve imajo course ampak očitno lahko spraviš veliko točk (zaenkrat še nisem presegel limita). Ali to uporabljaš?
Kakšna pa je sploh bistvena razlika med route in course?
Coursi mi niso poznani. A mogoče s tem misliš na tracke? Ker po tracku se ne moreš navigirat (oziroma edini način bi bil funkcija "Return to Start", za katero pa ne vam, kako bi jo izbral za en star track, po mojih izkušnjah imaš aktivnega vedno samo trenutnega....
Mogoče so pa coursi kaj drugega, česar ne poznam... kako pa prideš do njih?