- 03 Jun 2014, 09:49
#327008
Misho76 napisal/-a:@lona, jah pol pa res ne vemservis pravi, da je ura ok, USB porti na PC delajo, Movescount odištaliran in ponovno naložen ... tsp. probala si vse. Mi je pa še nekaj na pamet padlo
obstaja tudi možnost, da je povezovalni kabel od Suuntota fuč in da ti zaradi tega podatkov ne prenaša ter ure ne prepozna. Ali si na servis uro odnesla s svojim kablom, pa so tam probali ? Mogoče je še to za probat lj.
Mislim pa da bo počasi čas, da tudi Suunto začne (kot ostala konkurenca), koristiti bluetooth povezavo za prenos in upload podatkov. Takorekoč stvar ne stane nič. Kolikor je šlo vse naprej, je kabel zdaj že zastarela in precej nerodna tehnologija.
V zadnjem mesecu sta bila dva update-a sistema. Ali si mogoče uspela narediti update ? Ker kolikor se spomnim, je bilo v paketu vključen tudi 'bug fix with Movescount'.
Upam, da sem ti kaj pomagal in da boš uspešno razrešila težavo. Gor pa le piši. Saj so ustrežljivi.
kolikor vem potekajo vzdrževalna dela
http://forums.watchuseek.com/f233/bewar ... 38109.html
LP Mišo