prodajate športno opremo? povejte tu in mogoče boste našli kupca ...
Uporabniški avatar
 tae
#136063
Glej Sport Billy. Ti pojdi lepo v Hervisa, bodi čim bolj prijazen, sproščen in nasmejan. Postavi se v bližino blagajne. Osebo, ki ti bo simpatična in ima že itak namen nekaj kupiti, prosi za menjavo boni za denar in to je to. Sigurno ti bodo šli toliko na roko, samo pristop je pomemben.
 luzr
#136078
@tae:
Samo namig. V omenjeni trgovini je bilo tako novačenje kupcev včasih nezaželeno; prihajalo je do več kot mrkih pogledov "vunbaciteljev".

Predlagam prijazen dogovor s poslovodjo, blagajničarko in varnostnikom pri tovrstnem akvizitiranju.
Uporabniški avatar
 50cent
#136220
Čeprav nezaželjeno, še ni nezakonito in če te mrko gleda :evil: ga ti nazaj mrko gledaj :evil: , pa še jezik mu lahko pokažeš :P ali pa :--
Da bi ti pa kaj sikal pa itak nima zakonske osnove....

Lp :)
 gs1422
#136294
Kaj boš pa rekel tisti osebi, ki ti je kupila bone, da si si kupil?
 Simplon
#136356
gs1422 napisal/-a:Glej takole zgleda člen 37.c na katerega se sklicuješ ti. Trgovci so se začeli sklicevati na "ali" na koncu vsake alineje tako, da stvar na sodišču ne zdrži, če nimaš dobrega odvetnika. Drugače pa je rok za uveljavljanje stvarne napake tudi do 2 leti od izročitve izdelka. Je pa stvarna napaka znotraj tega zakona tudi definirana in je člen tako širok, da si ga zopet lahko vsak zase po svoje razlaga.

No malo smo odtavali od teme. Pa nič za to. Nauk te zgodbice bi bil, da če vam trgovec od prve ne zamenja izdelka in ta ni pretirane vrednosti se ne splača na zadevi vztrajati na sodišču, ker je preveč rizična. Jasno od primera do primera pa se potem človek odloči...


(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Hm, trgovi lahko bentijo kolikor hočejo, ampak zakon je jasen: Potrošnik ima pravico zahtevati katerokoli izmed teh opcij. Torej ne izbira trgovec, ampak kupec. Če si se odločil, da hočeš denar nazaj, ti morajo denar vrniti, pa naj sedemkrat piše besedica ali za vsako alinejo.
Uporabniški avatar
 romanl
#136371
Simplon napisal/-a:
gs1422 napisal/-a:Glej takole zgleda člen 37.c na katerega se sklicuješ ti. Trgovci so se začeli sklicevati na "ali" na koncu vsake alineje tako, da stvar na sodišču ne zdrži, če nimaš dobrega odvetnika. Drugače pa je rok za uveljavljanje stvarne napake tudi do 2 leti od izročitve izdelka. Je pa stvarna napaka znotraj tega zakona tudi definirana in je člen tako širok, da si ga zopet lahko vsak zase po svoje razlaga.

No malo smo odtavali od teme. Pa nič za to. Nauk te zgodbice bi bil, da če vam trgovec od prve ne zamenja izdelka in ta ni pretirane vrednosti se ne splača na zadevi vztrajati na sodišču, ker je preveč rizična. Jasno od primera do primera pa se potem človek odloči...


(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Hm, trgovi lahko bentijo kolikor hočejo, ampak zakon je jasen: Potrošnik ima pravico zahtevati katerokoli izmed teh opcij. Torej ne izbira trgovec, ampak kupec. Če si se odločil, da hočeš denar nazaj, ti morajo denar vrniti, pa naj sedemkrat piše besedica ali za vsako alinejo.


Saj je bon tudi denar. Tu ni zakona, željo izpolni samo dobra volja.
 gs1422
#136375
Tu se bomo zaštrikali, če se bomo začeli pogajati o razlagi tega člena. Pustimo raje to. ;)
 Simplon
#136379
romanl napisal/-a:Saj je bon tudi denar. Tu ni zakona, željo izpolni samo dobra volja.


Aja, tale moje odgovor se ni nanašal na bone, pač pa na to, da če kupec najde napako na blagu in to v osmih dneh vrne, da lahko sam izbira, katero od možnosti bo izkoristi - zamenjavo izdelka, delno vrnitev kupnine, odpravo napake, ali vrnitev izdelka in vrnitev denarja.

Za bone je pa tako, jaz jih čisto razumem, da niso ravno navdušeni nad njihovo menjavo v denar, se pa strinjam s tabo, da se včasih z dobro voljo da marsikaj zmenit.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA