- 02 Feb 2010, 11:40
#214509
Boljkone po naključju je do mene pricurljala novička, da bo poslej vse križe in težave Polarjevih ur odpravljal nov "ekskluzivni in pooblaščeni serviser v Sloveniji", tj. podjetje Urca d.o.o.
Potrditev sem našel tako na njihovi ( http://www.urca.si ), kakor tudi na Polarjevi ( http://www.polar.fi/en/service_finder ) spletni strani.
Ve morda kdo kaj več o razlogih zamenjave IntActa z Urco? In kakšne so (oz. bodo) vaše izkušnje z novim servisom?
Potrditev sem našel tako na njihovi ( http://www.urca.si ), kakor tudi na Polarjevi ( http://www.polar.fi/en/service_finder ) spletni strani.
Ve morda kdo kaj več o razlogih zamenjave IntActa z Urco? In kakšne so (oz. bodo) vaše izkušnje z novim servisom?
Chuck Norris z enim samim ptičem naenkrat ubije kar dva kamna.