prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 BoštjanG
#214509
Boljkone po naključju je do mene pricurljala novička, da bo poslej vse križe in težave Polarjevih ur odpravljal nov "ekskluzivni in pooblaščeni serviser v Sloveniji", tj. podjetje Urca d.o.o.
Potrditev sem našel tako na njihovi ( http://www.urca.si ), kakor tudi na Polarjevi ( http://www.polar.fi/en/service_finder ) spletni strani.

Ve morda kdo kaj več o razlogih zamenjave IntActa z Urco? In kakšne so (oz. bodo) vaše izkušnje z novim servisom?
Uporabniški avatar
 MihaPR
#214523
Na zadnjem predavanju je bilo rečeno, da je Intact zgubil ekskluzivno zastopništvo za Polar, ker naj bi imel v Sloveniji le 30% delež za Polar, medtem ko je v svetu 70% in da je novi zastopnik Sport Agent iz Trzina, ki zastopa tudi Mizuno.
Uporabniški avatar
 javor-18
#214526
BoštjanG napisal/-a:Boljkone po naključju je do mene pricurljala novička, da bo poslej vse križe in težave Polarjevih ur odpravljal nov "ekskluzivni in pooblaščeni serviser v Sloveniji", tj. podjetje Urca d.o.o.

Ve morda kdo kaj več o razlogih zamenjave IntActa z Urco? In kakšne so (oz. bodo) vaše izkušnje z novim servisom?



....imam bolj slabe izkušnje z tem servisom "IntActa" in me ne čudi, če so res izgubili ekskluzivo. kaj čmo.
 prospect
#224890
MihaPR napisal/-a:Na zadnjem predavanju je bilo rečeno, da je Intact zgubil ekskluzivno zastopništvo za Polar, ker naj bi imel v Sloveniji le 30% delež za Polar, medtem ko je v svetu 70% in da je novi zastopnik Sport Agent iz Trzina, ki zastopa tudi Mizuno.

Na kakšnem predavanju je blo pa to rečeno? Sprašujem namreč zato, ker sem bil na skoraj vseh do sedaj o Polarju pa te informacije nisem zasledil.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA