prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 vroom
#321946
Ja jaz sem se odvadil poslušanja glasbe, ko sem potem, ko so mi crknile slušalke, nabavil nek poceni škart brez basov in tega nisem mogel več zdržat. Za tek mi je pa po parih mescih začelo prasketat v naglavnem Sonyjevem playerju (največja zguba denarja kadarkoli sploh) :)
Uporabniški avatar
 lojze
#321949
guinness napisal/-a:Se enega vidim s slusalkami med tekom jih dobi po piskru od mene osebno. Danes je manjkalo 3cm, da nisem povozil smrkljo s tem sranjem. Niti ko so kolesa od skoraj 2 tonskega jeklenega konjicka blokirala in se skoraj zaletel vanjo ni trznila, niti ni slisala, ko sem zacel hupati! Pol je imela pa se dolg jezik. :cenz: :cenz: :cenz:

oprosti, ampak na prehodu ima pešec absolutno prenost, globa za izsiljevanje pešca na prehodu je 600 Evr in 5 kazenskih točk, torej 4 krat izsiliš in ostaneč brez izpita, razmisli malo kdo je tu bedak
Uporabniški avatar
 lojze
#321954
boatjan napisal/-a:Sem že doživel, da je tekač s tako hitrostjo tekel preko prehoda, da sem ga zadnji trenutek videl, pa ni pogledal niti levo niti desno. Pol pa se je še bunil in ni niti počakal, da bi mu razložil osnovna pravila varnosti v prometu. Se je obnašal, kot da je bog, ker teče. No, upam, da tega ne počne več.

pešec ima na prehodu prednost, globa, če ne ustaviš pešcu je 600 Eur in 5 kazenskih točk, v vsakem primeru, da bi te videl policaj, bi ti vsekakor plačal globo. poznam ljudi, ( pešec ni niti stopil na prehod, voznica ni ustavila, videl policaj), ki so tako kazen že plačali.
Uporabniški avatar
 dejc
#321955
Tisoč izgovorov v eni sami diskusiji.
>Bistvo je očem skrito< Potrebno je imeti občutek za sočloveka.
To je moje skromno mnenje.
Uporabniški avatar
 boatjan
#321957
Lojze tako, kot si napisal, na prehodu oz., če vidiš da ima namen iti preko prehoda in pešca moraš videti (da ne omenjam, da se nekateri pogovarjajo pred prehodom, jim ustaviš, potem pa ti pomahajo, da pelji dalje). Ne bom opisoval cele situacije, ampak, če se sam zaletiš v avto si si sam kriv.

Jaz raje pred prehodom upočasnim ali se ustavim in prepričam, da je prečkanje varno, kot da sem celi polomljen in par mesecev v bolnici, samo zato, da se lahko izgovarjam na prednost, voznika pa prikrajšam za 600 EUR.

Lep pozdrav!
 vroom
#321958
lojze napisal/-a:
boatjan napisal/-a:Sem že doživel, da je tekač s tako hitrostjo tekel preko prehoda, da sem ga zadnji trenutek videl, pa ni pogledal niti levo niti desno. Pol pa se je še bunil in ni niti počakal, da bi mu razložil osnovna pravila varnosti v prometu. Se je obnašal, kot da je bog, ker teče. No, upam, da tega ne počne več.

pešec ima na prehodu prednost, globa, če ne ustaviš pešcu je 600 Eur in 5 kazenskih točk, v vsakem primeru, da bi te videl policaj, bi ti vsekakor plačal globo. poznam ljudi, ( pešec ni niti stopil na prehod, voznica ni ustavila, videl policaj), ki so tako kazen že plačali.


Četudi ima prednost, pa je še vedno šibkejši člen in mora preveriti, če lahko varno prečka cesto. Jaz vem, da vedno pogledam. Uporabnik, ki mu repliciraš, je govoril o varnosti v prometu in neka minimalna stopnja pozornosti vsekakor spada tudi na stran pešca.

Vsekakor pa bi se jaz izogibal uporabe termina absolutna prednost za kateregakoli udeleženca. Hitro boš namreč našel situacijo, v kateri se kdo na kakšnem posebnem odseku komu ne bi mogel pravilno ustaviti. Se pa strinjam, da je dobro, da opozoriš na trenutne predpise in globe, ki lahko človeka doletijo.
 wind
#321959
Jaz tudi s slušalkami slišim vsak avto, ki se približuje od zadaj. Slušalke polodprtega tipa, da prepuščajo dovolj zvokov iz okolice in zmerna glasnost.

Zunaj naselja večinoma tečem po levi strani ceste, enostavno zato, da vidim norca, ki divja proti meni, samo tako se mu lahko izogneš. Slovenija ni zrela za to, da bi se pešci gibali po desni strani prometne ceste...

Žal mnogi ne dojamejo bistva prehoda za pešce. Zadeva ni tam zaradi likovne umetnosti ali zato, da cestni malarji ne bi bili brez dela.

Saj vem, marsikdo bo v križišču ustavil samo v primeru, če vidi dvajsettonski kamion (in še takrat NA prehodu za pešce, ne pred njim!), sicer bo pa izsilil prednost. In vseeno mu je, če ob tem oplazi ali zbije pešca, tekača, kolesarja...
Uporabniški avatar
 boatjan
#321960
Potrebno si je prebrati tole na strani http://varna-voznja.si/pesci. Posebej povdarjam dvoje: "Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori." in "Vozniki upoštevajte, da so na cestah tudi pešci, "odstopite" jim prednost."

Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
 mare
#321982
StaraKost napisal/-a:
vencelj napisal/-a: Kot voznik skušam biti strpen do šibkejših, čeprav velikokrat vidim kolesarje, ki za sabo naredijo celo kolono, ker jih ni možno varno prehiteti, največkrat zato, ker jih vozi po več "vštric"...

LP, vencelj
(o tej temi ne razpravljam več)


...... kolesarje je edino možno varno prehitevat, če so po dva "vštric". Zakaj ?
Če mislimo na varnost kolesarjev, je to za njih najbolj varna vožnja, ker takrat jih ne moreš prehitevat v škarje, kot se to počne, če se vozijo v vrsti. Zato jih pač prehitiš tako kot počasno vozilo, na primer traktor. V Avstriji se moraš vozit "vštric", če vas je več kot 4. Ker je daljša kolona nevarna za prehitevanje.

Mislim, da to ne bo držalo. Moj avstrijski kolega mi je rekel, da to velja za organizirane skupine kolesarjev s spremstvom. V tem primeru je spremstvo obvezno. Lahko pa se tudi on moti.

Je pa na Nizozemskem zanesljivo eksplicitno dovoljena vožnja vštric. Jo tudi priporočajo, če recimo kolesarita skupaj starš in otrok.
Uporabniški avatar
 Miroslav
#321996
Še moje mnenje!
1. Kot šofer dobro tono težkega avtomobila sem previden pri vožnji, še posebej do kolesarjev in pešcev. Če je možno, se jim ognem na nekaj metrov, če ne pa počakam nekaj metrov odzadaj do varnega prehitevanja. Še pred prehodom za pešce ustavim vedno.
Pa nisem bil vselej takšen šofer. :roll:
2. Kot tekač nisem nikoli uporabljal slušalk, pa ne samo zaradi varnosti, ampak, ker rad poslušam naravo in mi med tekom ni dolgčas. :D
3. Kot kolesar rad hitro vozim, še posebej po ovinkastih cestah navzdol, vendar imam vselej malo rezerve - in vedno vozim po desni strani. Ko kolesariva skupaj s sinom Leonom, zelo redko vozima vštric, ker večinoma vozima v zavetrju, razen tam, kjer bi to bilo nevarno. Me pa je strah na kolesu. In to neprevidnih šoferjev. Še posebej tistih, ki speljujejo na cesto iz stranskih cest ali parkirišč. Po mojem včasih ti ne znajo oceniti moje hitrosti. Zaradi tega sva z Leonom že imela karambol. :?

V Sloveniji predvsem manjka vozniške kulture. Vozniki se ne zavedajo, da s svojo divjo in nestrpno vožnjo tudi vzgajajo naslednjo generacijo takšnih voznikov (otroci - sopotniki).
Tudi slušalke med tekom mi niso povšeči. Predvsem zaradi varnosti.
Zaradi pomanjkanja vozniške kulture pa imamo tudi kolesarje, ki niso za na cesto. In mečejo slabo luč na nas, previdne kolesarje.
:!:
 ogi
#322009
Miroslav napisal/-a:V Sloveniji predvsem manjka vozniške kulture. Vozniki se ne zavedajo, da s svojo divjo in nestrpno vožnjo tudi vzgajajo naslednjo generacijo takšnih voznikov (otroci - sopotniki).

Tocno to. Pri nas je problem v kulturi, ki je slabsa ko kjerkoli po Evropi (izjema je juzni del Nemcije, kjer imajo ljudje enak kot pri nas neko cudno idejo, da ce ima avto za 50k eur je tudi cesta samo njegova). Ko gres cez center Helsinkov v najvecji guzvi, ti zares ni potrebno pogledati levo in desno preden stopis na prehod za pesce, ker avto pred prehodom stoji in te caka. Brez vprasanja. Ko sem se lani s kolesom vozil po Franciji, nisem v vseh kilometrih, ki sem jih naredil tam, naletel niti na enega samega bedaka, ki bi me na vsak nacin rad prehitel. Verjamem, da se je ljudem tudi tam mudilo, pa da so bili slabe volje itd. ampak dokler ni bilo mesta, kjer bi me lahko varno obvozil (in to tako, da je bilo med menoj in avtomobilom vsaj 1.5m prostora, ne pa 3cm kot je vecinoma pri nas) me pac ni sel prehitevat, pa ce se je moral za menoj peljati 2km. Pri nas je kaj takega zgolj utopija, kar kaze tudi bedak, ki je odprl to temo. Ko si enkrat v avtu, je vse tvoje in vsi se ti morajo umakniti tisto sekundo ko jih dohitis. In ravno zaradi takih bedakov se jaz na kolesu vedno vozim "vstric", ker le tako me ne gredo prehitevati (in posledicno izrinjati s ceste) na najbolj nemogocih mestih in v najbolj nemogocih trenutkih. Mi pa kljub vsemu ni jasna ena stvar... s kolesom sem vecinoma hitrejsi kot velika vecina traktorjev. S traktorji nima nihce problemov, niti jim nihce ne hupa, jih ne poskusa zriniti s ceste ali celo fizicno obracunati s traktoristom. S kolesarji, ki so povecini hitrejsi, pa bi vsak drugi voznik najraje ustavil in jih pretepel... pac Slovenija kot kaze. :roll:
Uporabniški avatar
 Arabo
#322018
Jaz po navadi, ko tečem ob prometnicah ali v križiščih (krožiščih), vedno najprej pogledam ali lahko varno prečkam cesto, nato z roko (kot kolesarji) poskušam naznaniti morebitnim voznikom, da nameravam prečkati cesto ali kakorkoli drugače zaviti z ravne smeri teka (obvezno pa nekaj metrov tudi pred prehodom za pešce).

Voznikom, ki se kljub temu ustavijo, pa se vedno zahvalim z dvigom palca ali kako drugače.

Do sedaj nisem imel nikakršnih slabih izkušenj (tudi v kakih "banana republikah" ala Bolgarija), nisem imel še nikoli težav. Seveda pa nikakor ne tečem s slušalkami, tudi ko grem po pločniku zaradi kolesarjev ali mopedov (skuterjev) ter drugih vozil, ki lahko uporabljajo te površine (tudi kolesarske steze).

Tek s slušalkami na prometnih progah (prometna pomeni tudi za kolesarje in druge pešce in vozila!) vsekakor ni priporočljiv. Zelo rad poslušam glasbo in v poslušanju uživam. Tudi v teku uživam. Ne enega ne drugega užitka si ne bom nikoli pokvaril enega z drugim.

Strogo se poskušam držati osnovnega pravila teka po levi strani cestišča (Pravilo, ki velja tudi na vseh mednarodnih tekih!!!!).

Torej, ko tečeš, moraš teči tudi z glavo.
Uporabniški avatar
 Arabo
#322019
Arabo napisal/-a:Jaz po navadi, ko tečem ob prometnicah ali v križiščih (krožiščih), vedno najprej pogledam ali lahko varno prečkam cesto, nato z roko (kot kolesarji) poskušam naznaniti morebitnim voznikom, da nameravam prečkati cesto ali kakorkoli drugače zaviti z ravne smeri teka (obvezno pa nekaj metrov tudi pred prehodom za pešce).

Večkrat sem se primoran sicer tudi ustaviti, a ker ne tekmujem in nisem obseden z ne vem kakimi časi na treningu tudi izguba kake sekunde na križišču ni nobena težava.

Voznikom, ki se kljub temu ustavijo, pa se vedno zahvalim z dvigom palca ali kako drugače.

Do sedaj nisem imel nikakršnih slabih izkušenj (tudi v kakih "banana republikah" ala Bolgarija), nisem imel še nikoli težav. Seveda pa nikakor ne tečem s slušalkami, tudi ko grem po pločniku zaradi kolesarjev ali mopedov (skuterjev) ter drugih vozil, ki lahko uporabljajo te površine (tudi kolesarske steze).

Tek s slušalkami na prometnih progah (prometna pomeni tudi za kolesarje in druge pešce in vozila!) vsekakor ni priporočljiv. Zelo rad poslušam glasbo in v poslušanju uživam. Tudi v teku uživam. Ne enega ne drugega užitka si ne bom nikoli pokvaril enega z drugim.

Strogo se poskušam držati osnovnega pravila teka po levi strani cestišča (Pravilo, ki velja tudi na vseh mednarodnih tekih!!!!).

Torej, ko tečeš, moraš teči tudi z glavo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA